Fashion, Beauty, Style & Health
fashionadviser
FRIZURE
Nema zapisa.
Blog
nedjelja, veljača 11, 2007
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Naizmjenično dodirivanje peta-smjestite se u poziciju kao na slici, nagnite se sa strane i dotaknite jednom desnu petu, zatim se nagnite na drugu stranu i dotaknite lijevu petu. Koljena neka budu skrvčena i noge malo razmaknute. Donji dio leđa neka bude priljubljen uz pod a glava neka bude u neutralnom položaju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Naginjanje s rukama preko glave-legnite na pod sa skvrčenim koljenima. Ispružite ruke iznad glave i preklopite dlanove. Podignite vaš gornji dio tijela s poda dok su ruke u ravnini s vratom, glavom i ramenima. Nemojte ih micati prema naprijed. Polagano se vratite u početni položaj.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Trbušnjaci s nogama pod 90 stupnjeva-Legnite na leđa i stavite noge na klupicu ili neki prikladni komad namještaja skvrčene u koljenima pod 90 stupnjeva.Vrhovi nožnih prstiju neka se dodiruju. Stavite ruke iza glave s laktovima prema unutra. Nemojte prekrižiti prste iza glave. Podižite se tako da vam se ramena i gornji dio leđa uzdignu, dok donji dio leđa treba ostati priljubljen uz pod.

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Kosi trbušnjaci-legnite na leđa i stavite noge na klupicu ili neki prikladni komad namještaja skvrčene u koljenima pod 90 stupnjeva. Stavite lijevu ruku iza lijevog uha. Dignite gornji dio leđa kako bi lijevim laktom dodirnuli desno koljeno. Koncentrirajte se na stegnutost lijeve strane vašeg struka. Polagano se spustite. Nakon serije promijenite stranu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Kosi trbušnjaci II-Legnite na lijevu stranu s nogama jedna na drugoj i lagano skvrčenim koljenima. Stavite desnu ruku iza glave i uzdignite se postrance što više možete. Ponovite vježbu okrenuti na drugu stranu.

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Trbušnjaci na klupici-ovo je odlična vježba za sve trbušnjake. Sjednite na klupicu ili neku stolicu kao na slici. Polagano privucite noge torzu i vratite ih u početni položaj.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Trbušnjaci s dizanjem u sjedeći položaj-legnite na leđa s lagano skvrčenim koljenima te stopalima raširenim u širini ramena. Stavite stopala pod nešto kako bi imali oslonac. Sa rukama iznad glave dignite se u sjedeći pložaj. Nemojte koristiti pomoć ramena kako bi se pridigli nego samo trbušne mišiće. Polagano se vratite u početni položaj.

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Dodirivanje nožnih prstiju-legnite na leđa i dignite noge u zrak. Donji dio leđa mora biti priljubljen uz pod. Izdahnite i nagnite se prema napirjed s ispruženim rukama kako bi dotakli nožne prste. Bradu nemojte spuštati na prsa nego glava mora biti u ravnini tijela.

Sve vježbe možete raditi kod kuće. Bitno ih je raditi polagano i koncentrirano. Za početak počnite sa 3 serije po 10 ponavljanja od svake vježbe a kasnije povećavajte broj ponavljanja i serija.

fashionadvise @ 13:41 |Komentiraj | Komentari: 0
Books on Amazon.com
Nema zapisa.
Google
Google
 
Ostvari zaradu na blogu
Arhiva
« » vel 2018
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
OGLAS-PREVOĐENJE

USLUGA: Prijevodi sa engleskog na hrvatski i sa hrvatskog na engleski jezik. Kartica teksta podrazumijeva 1800 kompjuterski obračunatih znakova s razmacima.
CJENIK:
1 kartica regularnog teksta: 60 HRK
1 kartica poslovnog teksta : 80 HRK
KONTAKT:
e-mail: prevoditelj@net.hr
tel: 091-6234-005

Anketa
Koja vas tema najviše interesira?








SAVJETI DANA
Brojač posjeta
379164
Index.hr
Nema zapisa.