Fashion, Beauty, Style & Health
fashionadviser
FRIZURE
Nema zapisa.
Blog
ponedjeljak, veljača 5, 2007
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Probajte jednom oragnizirati druženje u sauni a ne na nekoj kavi kao obično. Tako ćete osim druženja učiniti i nešto zdravo za svoj organizam. Postoji nekoliko vrsta sauna, a danas ću napisati nešto o finskoj sauni od kuda je i potekla.

            Sauna je manja prostorija zagrijana na prosječno 80 stupnjeva Celzijusovih. Iako sauna za početnike može predstavljati okrutan način kupke, ona zapravo pedstavlja vrlo ugodan doživljaj. Sve što vam treba je ručnik i barem pola sata vremena.

            Sauna ima dugu povijest i srodnike u drugim kulturama kao što su ruska banja, turska kupelj pa čak i japanski onsen. U finskoj ima tradiciju dugu oko 1000 godina.

            Prilikom odlaska u saunu započnite sa tuširanjem kako bi zagrijana prostorija bila čista. Uđite u saunu te koristite ručnik kako bi sjeli ili legli iz higijenskih razloga. Kao početnik sjedite barem nekoliko minuta kako bi toplina prodrijela do vašeg tijela i kako bi se otvorile pore na vašoj koži. Vlažnost zraka možete prilagoditi polijevajući vodom zagrijano kamenje, a istovremeno će para povećati temperaturu u sauni. Zrak nikada ne smije biti potpuno suh jer može doći do oštećenja dišnog sustava. Nakon izlaska ponovno se otuširajte, te se još nekoliko puta vratite u saunu i ponovite postupak. Na kraju se istuširajte. Pričekajte da se dobro osušite i ohladite prije nego što se obučete. Nakon saune potrebno se malo odmoriti ponajbolje uz čaj. Ponesite također hidratizirajući losion za poslije saune te ogrtač kako bi se u njemu poslije mogli opustiti uz čaj prije odlaska.

            Uživanje u sauni je osobna stvar i uvijek pri tom trebate slušati svoje tijelo. Ukoliko ste uglavnom zdravi možete uživati u sauni koliko god želite. Često korištenje saune može isušiti vašu kožu, te je iz tog razloga dobro poslije nanijeti hidratantni losion.

 

Zdravstveni učinci saune:

 

  • Vrućina u sauni uzrokuje širenje kapilara što smanjuje krvni tlak. Stoga, ukoliko patite od niskog tlaka, morate biti oprezni sa saunom i ocijeniti osobno njezine učinke na vaš organizam.
  • Mnogi ljudi uživaju u pivi tijekom saune. Nizak tlak u kombinaciji s alkoholom nisu preporučljivi za odlazak u saunu.
  • Sauna ne utječe na mršavljenje. Gubljenje na težini nakon saune odnosi se prvenstveno na gubljenje tekućine znojenjem. Biti ćete laši nekoliko sati, ali ćete naknadnim uzimanjem tekućine vratiti težinu.
  • Znojenjem u sauni uklanjate toksine i kolesterol iz vašeg organizma.
  • Trudnice ne bi trebale odlaziti u saunu.
  • Za sve ostale zdravstvene probleme dobro je konzulirati se s liječnikom prije odlaska u saunu.
fashionadvise @ 09:53 |Komentiraj | Komentari: 0
Books on Amazon.com
Nema zapisa.
Google
Google
 
Ostvari zaradu na blogu
Arhiva
« » lis 2014
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
OGLAS-PREVOĐENJE

USLUGA: Prijevodi sa engleskog na hrvatski i sa hrvatskog na engleski jezik. Kartica teksta podrazumijeva 1800 kompjuterski obračunatih znakova s razmacima.
CJENIK:
1 kartica regularnog teksta: 60 HRK
1 kartica poslovnog teksta : 80 HRK
KONTAKT:
e-mail: prevoditelj@net.hr
tel: 091-6234-005

Anketa
Koja vas tema najviše interesira?








SAVJETI DANA
Brojač posjeta
375267
Index.hr
Nema zapisa.